Blacky (kamienczanka) wrote,
Blacky
kamienczanka

Свято замку в Токах - і подорож околицями Збруча

І знову в цьому жж репортаж з чергового свята замків на Тернопільщині.

Цього разу це були Токи в Підволочиському районі, не самий відомий замок.

Але спочатку була довга дорога - ми виїхали вже по другій, а їхати було десь 140-150 км в одну сторону. Їхали хмельницьким берегом Збруча - і аж десь біля Чемерівців я згадала про щорічний православний парад, який виходить з Кам'янця 19.08. Я наївно сподівалася, що всі ці воцерковлені московсо-патріархатці чешуть десь Тернопільщиною.

Фігушки. Вони розтяглися на кілометри і кілометри - Сатанів, Юрківці, Сатанівка, за Сатанівкою...

Про цю традиційну ходу не сповіщають тривожно ЗМІ - а чого сповіщати, вони так давно ходять. І саме страшне - там багато дітей. ПОВНО дітей.

Значно приємніше дорогою спостерігати щось таке...

Чи таке. Ця чапля вже була в Токах - і їй фестиваль не заважав. І добре.

Центр Токів з повітря. До села розчистили і зробили дорогу (шкода, на самий центр Токів вже асфальту не вистачило) - і це вже в плюс святу замків.

Сам замок теж почистили від заростей - ще один жирний, прекрасний плюс.

Не вдалося поговорити, наскільки ця картина відповідала нещодавній реальності (вже в пізньорадянський час було зруйновано дві з трьох вцілілих башт замку).

Зараз ось стільки залишилося. Плюс сцена.

Раннім вечором на сцені виступали місцеві аматори, а пізнім вечором очікували на красуню LAMA.

Але й до Лами було що послухати. Дуже гарно грав.

Перед сценою стояли такі караваї. Таки караваї. таки гарні.

А от трохи далі від сцени, біля намету спонсорів, стояла пізанська вежа з застиглого сухого крему. Вона встояла і вижила.

Бо інших її сестер вже порізали на шматки і роздали бажаючим. Я не бажала, а вони й не нав'язувалися.

Загалом ярмаркове містечко було скромнішим і за червоногрудське, і за сидорівське, але китайська фігня у дефіциті не буває.

Була і да-а-а-алеко не фігня. Майстер з Підполочиська привіз прекрасні майолікові з емаллю тарілки з видами замків - ну дуже красиві.

Там і Кам'янець, і Борщів, і Хотин, і Скалат, і Збараж, і Меджибіж. Але й ціни високі - по 850 гривень за більшу і 650 (якщо не помиляюся) за менші. Ну там 10 обжигів, по одному на кожен колір, такі речі і не можуть коштувати дешево. Але й масовими такі сувеніри теж не назовеш.
Але все одно симпатичні.

Літали ми над Токами не одні - поруч гудів пропелерами ще один коптер, більший за наш. Літав ризиковніше, нижче. Я так відверто боюся.

З різних боків політала. І відео назнімала - як завжди. Був би ще час його обробляти.

За лицарські бої відповідали "реконструктори" зі Збаража. Ой, хлопці, далеко вам ще до справжньої living history.

Ось їх табір і тир біля замку.

В них дуже симпатичний, усміхнений лідер. Розмовляла з ним того року на майже-Гольським-фесті в Чорткові.

Народу було чимало.

Окремий жирний респект - за роботу поліції. НЕЙМОВІРНО чемні, просто дивовижно. Я ще таких чемних ніде не зустрічала. Хлопці, ух, продовжуйте так і далі.

Замку вже напевно вистачить, так? Його історію та яким він був можна побачити тут.

Все, це точно вже остання.

Коли вже збиралися назад, чапля все ще мочила ніжки. Але вже в компанії качок.

Зробили кілька коротких зупинок в Скориках - ех, без дерев навколо церква виглядає не атк імпозантно. Було як? А отак колись було.

Що це таке. поняття не маю. Велетенський простір, заставлений покришками.

Вечір був м'який, красивий - і ще до Сатанівки помітила замок в Сатанові. До нього добрих кілометрів 8, напевно.

Того року тільки ми піднялися над Сатановим, здійнялася буря. То політали ще й сьогодні. Гарно було.

От ще. Хм, тільки дійшло, що вся сьогоднішня мандрівка у нас була в околицях Збруча - майже від його витоків до майже його гирла.

А потім ще один політ - над Івахновецькими Товтрами. Товтри - це круто.

І махнувши нам на прощання пухнастим хвостом неілюзорної лисички, сонце нарешті пішло спати. А зараз піду і я.
Tags: Замки, Літо. Фестиваль, Свято, Тернопілля, Тернопільщина, Токи, Фестивалі

Recent Posts from This Journal

• Маланкафест-2020: куренти та ілюзорні Вашківці

Ordnung muss sein. Я завжди писала про всі маланкафести у Чернівцях - 2020-тий не стане виключенням. Тільки втома править бал. втома підказує…

• І знову привіт: Бояни і Припруття

Я не була тут три роки - їздила 7 січня до Криворівні. Ну привіт знову, Бояни і Припруття. Глянемо, що змінилося за цей час? (Спойлер: мало що.…

• Перші маланки-2020

Як завжди останнім часом, вранці 1 січня ми вирушили в Герцаївський район - за маланками. Дорогою заїхали перевірити. чи справді ходить 1.01…

Your IP address will be recorded

When you submit the form an invisible reCAPTCHA check will be performed.
    You must follow the Privacy Policy and Google Terms of use.