?

Log in

No account? Create an account
Екзарх Всього Існуючого в екзилі. [entries|archive|friends|userinfo]
Blacky

[ website | "Замки і храми України" ]
[ userinfo | Блекопедія ]
[ archive | Раніше ]

Героїчна Тустань [червень. 27-е, 2011|10:57 pm]
Blacky
[Tags|, , , , ]

Вікенд для любителя фестивалів був чумовий: стільки всього одразу, що піди вибери. Ужгородом і Тернополем ходили паради наречених, в Пляшевій мої рідні терра-героїковські реконструктори з України, Чехії, Польщі, Білорусі відтворювали битву під Берестечком, на Іршавщині був фестиваль ковальського мистецтва "Гамора" - а в Косоні взагалі якась діч під назвою "Фестиваль тушкованого півника".

До всього далеко, тому довелося виходити з прагматично-практичних міркувань: куди гарантовано потраплю і де гарантовано не застрягну.
Тому я поїхала в Урич - на фестиваль "Героїчна Тустань 2011".

Героїчна Тустань 2011

Тому що там теж була реконструкція - причому ну зовсім-зовсім-зовсім для мене нова і незвична. не Середньовіччя. не XVII ст., навіть не 1919 рік.
Героїчна Тустань 2011

В Уричі вперше (але, як сподіваються орги, не востаннє) відтворювали події 1940-50-х років, коли українські повстанці воювали з нквд-истами.
І до чортів політкоректність і надмірну виваженість.

Героїчна Тустань 2011

Образ українського повстанця - якщо говорити про якісь фольклорні архетипи - десь такий: романтично-героїчний (ми не про зазомбованих жертв російської телепропаганди ж говоримо, а про західняків).
Кінь і дівчина до цього архетипу йдуть в нагрузку. Це вже майже мем (подивіться на останню превьюшку, де за повстанцем, конем і дівчиною ревниво спостерігає Ісус). (Можна ще згадати скульптурні вакханалії на кенотафах у Новосілці чи Кутах на Косівщині).



Але фестиваль був не про лубок і архетипи, а про героїку. І взагалі був дводенний, нехай ми були лише на першому дню.
Як на мене, реклама "ГТ" траплялася в неті на кожному кроці. Але, кажуть, не в неті її було малувато, що й позначилося на кількості відвідувачів (з кожного з яких на вході брали десятку за квиток). Нещасні фольклорні колективи з Сопота (львівського, а не польського), Урича і Підгородців розривались на сцені для зовсім вже невеликої кількості глядачів. Більш залюдненими виявились гори. Коли я по розмоклим стежкам карабкалася до Гострого каменю (він десь в кілометрі від скельної фортеці), з лісу виходили люди в камуфляжі і запитували: "Що там? Людей багато? Концерт буде?".
Я наївно думала, що це урицькі лісники (тут все-таки заповідна територія), але здоровий глузд підказував, що в такій кількості, під кожною третьою ялинкою, їх жоден заповідник не прогодує. Робоча версія на даний час - це були жителі Урича і навколишніх сіл, які безбілетними зайцями добирались на фест в обхід блок-посту з контролеркою. Ну, або я дуже вже поганої думки про людство.
Зате як з Гострого каменю було видно круглий стіл за участю Олега Фешовця на тему “Тустань – переможна героїка” (він якраз проходив між скель фортеці в той час).



От ще вид:
Героїчна Тустань 2011
Цяточки між скелями - і є науковці та історики. Так що круглий стіл я бачила, але не чула - кілометр по прямій десь до нього.

Героїчна Тустань 2011
А це Підгородці.
Крім мене і людей в камуфляжі на скелях було чимало туристів. Виходячи з фрікативного h і рос.мови, всі або кияни, або східняки. І всі зі скель спускалися акурат до битви між упівцями і енкаведистами.
На битву - з гір чи через касу - зібрався чималий натовп, значно більший за всі інші акції свята разом взяті. Почали хлопці пунктуально о 17-00, як і було обіцяно. Територію, начинену піротехнікою, огородили від глядачів стрічкою - і дивовижа, НІХТО ту стрічку не перетинав, не ліз на вибухівку і не почувався царем світу. Зборів, привіт тобі ще раз.

За реконструкторську частину віддувалося львівське Товариство пошуку жертв війни «Пам'ять» і «Зброя та спорядження «Штурм». Вони отаборилися трохи вище сцени.

Героїчна Тустань 2011

Хлопців було небагато - трохи менше за 30 чоловік (а в голові все носилося: "А на Берестечку зараз 200..."). Слово "хлопці" в даному випадку не дуже коректне: це чи не перша реконструкторська група, в якій є люди вже за 50 і навіть 60 років.
Героїчна Тустань 2011

Власне з півсотні учасників "Пам'яті" реконструкцією займається біля половини. Вони вже пошиті на січових стрільців, на упівців і на вояків дивізії "Галичина". Ну і на солдатів НКВС теж.
Героїчна Тустань 2011

Ставлення до форми в галичан по-реконструкторському дбайливе і фанатське. Один лише факт: форми половини упівців пошиті з тієї ж матерії, з яких шили однострої в 1940-ві. З американських лендлізівських вовняних ковдр. Один з хлопаків хворів, в госпіталі помітив антикваріат військових часів. З'ясувалося, що таких ковдр є аж з десяток. Реконструктори купили лікарні нові ковдри, а старі пішли на мундири. Штани в декого з групи взагалі найсправжнісенькі, від діда-упівця, зі стріхи.
Героїчна Тустань 2011

Ролі між собою - хто повстанець, хто радянський солдат - ділять по-чесному. Кажуть, що всі вони до одного націоналісти, а це - своєрідний театр.
Героїчна Тустань 2011


Нарада перед боєм і прикопування вибухівки. Спорудили картонну хатинку, яка відігравала роль хати-криївки. Я наївно думала, що "мирне населення" і хатка - реверанс сценаріям битви на "Террі", виявилося, нічого подібного, просто от так співпало.
Ну, почалося.


НКВСівці відстежили кількох повстанців і оточили, ті підривають себе на гранаті.
Від вибухів (а їх було багато) глинистий урицький ґрунт хвилею накривав глядачів - і мене, і мене, я в першому ряду ж. Мій прихований піроман дико тішився.
Направду тішився. Мені дико подобалося.

Героїчна Тустань 2011
І тут на авансцену вийшов ось цей персонаж (керівник реконструкторськї групи, до речі - і, до речі. я спеціально зробила це з фотою). Поява демона і злої сили - татаммм.
Персонаж увійшов у роль. Повністю. Станіславський би плакав. Персонажа несло, як Бендера, він був багатослівним і ніяк не замовкав. Глаголив персонаж забористий, триповерховий російський мат, і не якісь там слова на "ж" чи "г". Це був хард-кор обсцентної лексики - в присутності сотень дітей і жінок. І кількох міліціонерів (я потім підійшла і поцікавилась, чи якось карається в нас мат в громадських місцях. Так, карається. Чому не покарали? Знітились, засміялись...).
Між матом часом проскакували звичайні слова з жахливим акцентом (персонаж, коли ми зцепилися з ним після битви, сам визнав, що російської мови він не знає - знає тільки мат).

Героїчна Тустань 2011
Злобний енкаведист добивав упівців, матюкався і керував транспортуванням тіл повстанців.

Ні, я все-таки ще раз повернуся до сутички після бою і лажового достатьньо аргументу "Бо все, пані, так і було!".
Зло має велику, магнетичну силу. Зло притягує. Всі ці вампирячі саги, всі ці погані хлопці на крутих спортивних тачках, всі ці косухи і агресивний мейк-ап - це все кола на воді, це все резонанс від естетичної привабливості зла.
Парадокс?
Неправда, не парадокс. Не моя думка, але присвою: справжнє зло не буває естетично привабливим. Справжнє відразливе. Якщо тягне магнітом - то не зло, а забавки у нього.
НКВДист у Любомира Горбача получився відразливим до гидоти. Ніколи я ще не навиділа ворогів України так сильно, як коли львівський хлоп сипав матюками перед дітьми і жінками.
Досягнув мети, ага.
Але сказавши "а", треба казати й "б". Треба було когось вбити - вбивали ж енкаведисти насправді? Згвалтувати якусь юну глядачку. Вкрасти з чужої сумки гаманець. Ну ж бо так же було, нє?



Кордон між акторством і банальною невихованістю пролягає якраз між "мерзавец" чи "дрянь" і "х;%*"У"№*!!!!бл23682№;%:?(*?!!!!" Між цілком літературними, нехай і неприємними "сволочь" чи "гад" і тим трах-тібідохом, яким заливався пан Любомир.
Бо закони України вищі за будь-які благі наміри - і якщо в громадських місцях заборонено матюкатися, то матюкатися в громадських місцях - це плювати на українські закони і Україну.
Поздоровляю, пане Любомире. Зично ви харкнули.
(Потім хтось з глядачів мене докоряв - пані, та діти все і ще гірше чують з серіалів! Нє, насправді? Це де так матюкаються, в "Хаусі" чи в "Як я зустрів вашу маму"? Чи все-таки в низькосортному російському телемилі про мєнтів і бандитів? А на чорта діти українських партіотів дивляться таку неякісну тележуйку? Може, вони ще й Стаса Міхайлова слухають?)
Ну вистачить моралізаторства, далі про реконструкцію битви.

Героїчна Тустань 2011
Упівці приходять в село і просять допомоги в жінки. Треба їх заховати.


Тільки зхаховалися, радянські вояки несуть в село тіла убитих повстанців - і дивляться на реакцію. Хто заголосить, хто впізнає - той себе видасть.
Дівчина, до речі, дуже гарно грала. Ну направду акторські здібності, їй віриш.

Героїчна Тустань 2011
Та й взагалі народ мені дуже сподобався, приязний і розумний. Майже весь :о).

Героїчна Тустань 2011
Жінка не признається, що знає когось з повстанців, тоді в неї на очах знущаються над сином і вбивають чоловіка.



А після цього підпалюють хату:




Хлопчик встигає вирватися і втекти в ліс, повідомити упівцям про напад на село.

Повстанці з боєм приходять в село. Розправа Володимира "Ворона" Гаврона над енкаведистами.

Битва завершена. Глядачі реально в захваті. Хоровий постріл на честь героїв України:
Героїчна Тустань 2011

Поки всі фотографуються з реконструкторами, є час залізти таки на скельну фортецю - в Уричу я вперше.
На скельній фортеці виявилося, що далеко не всі фотографуються з вояками. На кожній сходинці до каменів, на кожній скелі, в кожній печері - тьма народу. Тьма тьмуща, реально.
Героїчна Тустань 2011
Он машини самих спритних з цієї тьми, тих, хто зумів поставити свою автівку неподалік від входу у заповідник.

Залишилося розказати про вечір ("Тустані" респект: ятки з харчами-шашликами стояли ДО входу у заповідник, так хоча б частково була вирішена проблема зайвого сміття), концерт і лазерне шоу.


Я взагалі музичні фестивалі не дуже - балувана і все таке. Ну але вчора довелося бути на фесті до останнього, десь до першої ночі. Гурти зібралися дуже різні: дівчатка-старлетки "Квіти життя" (сильний, але поки що неслухняний і непоставлений вокал, "Привид в опері" і "Думи мої", готика жіноча така), досить важкий "Залізний хрест" з текстами, які більше схожі на лозунги; досить професійні хлопці з Луцька з досить таки архаїчним жанром - суміш віршів, бардівської пісні і ура-патріотизму (я тепер знаю нове слово, бо в голові засів рядок "і ожидачений лях" - це про когось з Ожидова, напевно), і якісь переспіви Нірвани (з Ужгорода, чи що). І от в це юнацько-патріотичне рок-середовище проникає елемент - безсумнівно ворожий, але не всі це чомусь зрозуміли. Банальний ресторанний лабух з фонограмою, дико-дискотечне умц-умц, тупі слова, між піснями конферанс РОСІЙСЬКОЮ (!!!!) - низькопробна кабатчина. Апофеозом лайдацтва і пошлості було виконання "улюбленої пісні Олежки Тягнибока і Ірки Фаріон" - "Гоп-стоп, напали ми на москаля". Це було за гидотністю майже так само дико, як і екзерсіси з матюків. Ігор Скальський вирішив закидати лабуха помідорами. Помідори були. На жаль, запалу і вихованності вистачило лише на демонстрацію цьому прибульцю з інших світів соковитого овоча.
А шкода, шкода.
Оргам би попіклуватися про рівень виконавців, таке відверте сміття пропускати не треба.

Лазерне шоу проектували відразу на Урицькі скелі. Чесно - мурашки по шкірі (Ігор вміє вибрати музику), хоча й дуже шкода, що мало хто з публіки розпізнав у шоу і петрогліфи з Тустані, і абриси Урича - більше реагували на простіші речі - орел полетів чи там військо суне, чи князя вимальовують лазери.
Сьогодні в Тустані був фест співаної поезії, а я дааалеко не фанат такого діла. Так що я вже вдома. :о)


Резюме? Фест вийшов досить камерний, явно скроєнний під заповідник і його директора пана Рожка.
Що здивувало: коли по закінченню лазерного шоу глядачі, кілька сотень хлопців і дівчат без всякої команди почали співати гімн а капелло.
А скелі - кльові, звичайно.
Героїчна Тустань 2011

Мій репортаж на УНІАН
Репортаж на Укрінформі
ПосиланняВідповісти

Comments:
Сторінка 1 з 2
<<[1] [2] >>
[User Picture]From: zvjazkovyj
2011-06-27 08:13 pm (UTC)
Скелі кльові.
(Відповісти) (Thread)
[User Picture]From: kamienczanka
2011-06-27 08:25 pm (UTC)
Чомусь Бубнище мені більше сподобалося, хоча Урич теж вау-вау.
(Відповісти) (Parent) (Thread) (Expand)
[User Picture]From: vovchysok
2011-06-27 08:29 pm (UTC)
гарно) молодці, що проводять і такі фести
(Відповісти) (Thread)
[User Picture]From: kamienczanka
2011-06-27 08:36 pm (UTC)
вони і до цього якісь вилазки у форматі living history робили, а так, щоб аж фестивалити - це начебто вперше. Хоча моєжу помилятися.
(Відповісти) (Parent) (Thread)
[User Picture]From: sir_ektor
2011-06-27 08:54 pm (UTC)
Обожнюю Тустань, але на цей фест не їхав принципово, бо власне мали ми всякогов минулому, але чомусь бої між католицькими лицарями та православними богатирями чи басурманами-батурами завершуються тільки на ристалищі, а в таборі всі - лєпші друзі, а от коли піднімають тему повстанців, то завершується все зазвичай отим лубочнім багатоповерховим матом і жартами "про москаля". Тому власне після першого найбільш людного по реконструкторам фестивалю багато людей зі сходу відмовилися до нас приїзжати.
Шкода, що на "Берестечко" не попав, зате був на "Ночі у Луцькомму замку" - шоу на ходулях + Стари Ольса + Здоб Ші Здуб = драйв)
(Відповісти) (Thread)
[User Picture]From: kamienczanka
2011-06-27 09:06 pm (UTC)
угу, я погуглила - той пан Любомир мусить бути дуже розумним дядькою, а повівся як дуже примітивний хлопчик. Демонізація кого б то не було - дурна справа, бо демони все-таки на нквдистів не розмінюються :)

але щодо розбрату - не було його вчора взагалі, все дуже мирно і патріотично. Скільки в тому патріотизмі щирості, а скільки напускної бравади - не мені судити напевно :)

За Берестечком дуже жалкую, тим більш там табір стояв 4 дні. але з Кам'янця в Пляшеву - це цілий день тільки на добирання, а ночувати там де? В селі в хаті? Балувана знову ж таки... і назад як? все-таки без власного транспорту часом просто торба.
(Відповісти) (Parent) (Thread) (Expand)
[User Picture]From: yarokuznetsov
2011-06-27 09:33 pm (UTC)
по поводу мата с тобой полностью согласен
(Відповісти) (Thread)
[User Picture]From: kamienczanka
2011-06-27 09:41 pm (UTC)
з цього приводу зі мною погодиться будь-хто з клепкою в голові і сякою-такою етикою в багажі. це елементарні речі. і якщо малятка когось з гостей свята дома потішать батьків почутими на фестивалі новими цікавими виразами, ми знаємо, кому за це дякувати.
(Відповісти) (Parent) (Thread)
[User Picture]From: kirtsa
2011-06-28 09:35 am (UTC)
Пусть устраивают театр, инсценировки, главное, чтобы по-настоящему друг в друга не пуляли. )))) А места очень красивые.
(Відповісти) (Thread)
[User Picture]From: kamienczanka
2011-06-28 12:27 pm (UTC)
і не матюкалися. і не були шовіністами. ну і ще кілька "не" :)
(Відповісти) (Parent) (Thread)
[User Picture]From: fursa_marina
2011-06-28 10:17 am (UTC)
Місце дуже-дуже гарне... І захід дуже цікавий, свіже повітря і Україна в своїх проявах...
Вкотре скажу що дуже класний репортаж!
(Відповісти) (Thread)
[User Picture]From: kamienczanka
2011-06-28 12:28 pm (UTC)
дякую. а місце там просто унікальне. тільки дуже важкодоступне.
(Відповісти) (Parent) (Thread)
(Deleted comment)
[User Picture]From: kamienczanka
2011-06-28 01:46 pm (UTC)
ну дякую. :)
(Відповісти) (Parent) (Thread)
[User Picture]From: sonidor
2011-06-28 03:01 pm (UTC)

місця і люди

Місця неймовірно гарні, з багатою історією і, сподіваюсь, гідним майбутнім. І люди самобутні. Майже рік з пам’яті не йде урочистий молебень в Уричі на День Незалежності за вояків, які загинули за свободу України. Емоційно й духовно це було набагато сильніше, аніж усілякі столичні святкування. І щиро.
(Відповісти) (Thread)
[User Picture]From: kamienczanka
2011-06-28 03:29 pm (UTC)

Re: місця і люди

вірю, що то мало бути могутньо - в мене такі ж враження від 24 серпня у Надвірній у 2007 р. Коли все містов вишиванках співає гімн - це вражає.
Саме того останнім часом на День незалежності їдемо кудись на Франківщину (бо до Львівщини нам далеченько) - в наших краях такого патріотизму просто немає.
(Відповісти) (Parent) (Thread)
[User Picture]From: asdflok
2011-06-28 03:35 pm (UTC)
гарна репортажка)

якщо раптом не плануєте на форт-місію, то тустань продовжує серію театральних дійств
2-3 липня на сцелях буде Івана Купала: http://vkontakte.ru/ivana_kupala_tustan
(Відповісти) (Thread)
[User Picture]From: kamienczanka
2011-06-28 03:40 pm (UTC)
в вас чумовий юзерпик :)

на жаль, на жодній Форт-Місії не була (з все тієї ж причини - безлошадні ми :о), та й в Уричу побувала, бо Ігор скалсьький робив там лазерне шоу, а Ігор мій давній хороший знайомий, тому нахабно впала на хвіст.
Купала на скелях - це цікаво, але ж води треба, все-таки це дуже таке... водяне свято (в моїй уяві :о)).
(Відповісти) (Parent) (Thread) (Expand)
[User Picture]From: nikolauskass
2011-06-28 07:36 pm (UTC)
хороші фото, а техніки я так зрозумів хлопці не брали цього разу?
(Відповісти) (Thread)
[User Picture]From: kamienczanka
2011-06-28 07:42 pm (UTC)
машин - ви це маєте на увазі? В заповіднику? Це неможливо навіть при бажанні. :)
зате в них був кулемет
(Відповісти) (Parent) (Thread) (Expand)
From: (Anonymous)
2011-06-28 09:02 pm (UTC)

Тустань героїчна - це добре !

Ну як на мене то kamienczanka перебільшила (роздула) ,що до матюків ,то чого так гарячкувати трохи було ,але якщо глянути на загальну картину військово-театралізованого дійства, то це хлопці добре роблять,що людям очі відкривають на історію рідно краю і народу. Я був там на фесті і мені сподобалось все ,що я бачив. Також був на їхній реконструкції у Львові в Шевченківському гаю і після перегляду мені старенька жінка сказала,що правду хлопці показали було таке я сама через це пройшла. А через кілька кривих слів так зпаскудити добрих людей , не треба цього робити kamienczanka ,ой не треба.
(Відповісти) (Thread)
[User Picture]From: kamienczanka
2011-06-28 09:09 pm (UTC)

Re: Тустань героїчна - це добре !

Тут все від кута зору залежить. Я от хочу жити в цивілізованій європейській країні з верховенством закону. Я навіть на пустій вулиці чекаю на світлофорі зеленого, бо навіщо порушувати правила?
Вживати обсцентну лексику в публічних місцях в нас ЗАБОРОНЕНО. Поваєжаєш Україну - поважай її закони. Це ж настільки елементарно.
Пан же Любомир не поважає закони, не поважає глядачів - і не поважає мене. Я не звикла, щоб в моїй присутності вживали ТАКІ слова. Ви звикли? чудово, розмовляйте ними з своїми близькими родичками й далі. Але на публіку не виносьте - це все-таки жахливий несмак і неосвіченість :)
(Відповісти) (Parent) (Thread)
[User Picture]From: etreyo
2011-06-29 08:07 am (UTC)
Доброго дня/ночі. Додам ще своїх 5 копійок... Світлини чудові, а ось слова іноді із перцем... природа звісно чудова , скелі витримували Русь, татар, ото і витримають і нас ХІ ст, як реконструкторів рицарськиї боїв, так і повстанські бої... Стану на захист реконструкторів - реконструкція проводиться щоб в більшій мірі відтворити події минулих літ, як амуніція, поведінка , так і лексика ... все для антуражу, ... наступного разу на реконструкції завчасно будуть оголошувати - "Увага , ненормативна російська лексика" .... ось як би учасники п'яними матюкались, а так все для глядачів , щоб прониклись сюжетом. ... Ще маленьке зауваження , участь в реконструкції беруть не тільки галичани , а із Хмельницька, Рівного, Києва ... свідомі громадяни , котрі намагаються відкрити людям правду минулих літ лиходії, щоб суспільство усвідомило лихо війни і більше не повторювало помилок.

P.S. декілька посилань про нещодавні реконструкції "Пам'яті"
Фестиваль в Зашкові
http://newtime.lviv.ua/index.php?option=com_content&view=article&id=576:newtime-konovalzashkiv&catid=41:newtime-kat-suspilstvo&Itemid=55#

Реконструкція в м.Ходорів
http://newtime.lviv.ua/index.php?option=com_content&view=article&id=561:newtime-konovalec-upa&catid=41:newtime-kat-suspilstvo&Itemid=55

"Бій на горі Маківка"
http://newtime.lviv.ua/index.php?option=com_content&view=article&id=527:makivkahora&catid=41:newtime-kat-suspilstvo&Itemid=55
(Відповісти) (Thread)
[User Picture]From: kamienczanka
2011-06-29 08:19 am (UTC)
Ви жорстко неправі. ТАК - все для НЕВИБАГЛИВИХ, примітивних глядачів, котрі стерплять і матюки. Вам потрібні саме такі? Таких і запрошуйте. а то раптом знову інтелігенція побачить лексичні вправи пана Любомира.
Ще раз повторю свої слова (здається. ви їх НЕ помітили):
Кордон між акторством і банальною невихованістю пролягає якраз між "мерзавец" чи "дрянь" і "х;%*"У"№*!!!!бл23682№;%:?(*?!!!!" Між цілком літературними, нехай і неприємними "сволочь" чи "гад" і тим трах-тібідохом, яким заливався пан Любомир.
Бо закони України вищі за будь-які благі наміри - і якщо в громадських місцях заборонено матюкатися, то матюкатися в громадських місцях - це плювати на українські закони і Україну.


ЖОДЕН свідомий громадянин не буде так виражатися при дітях і жінках. Бо він свідомий. Тут варіантів просто немає.
порадьте пану Горбачу словник - нехай вивчить пару слів на кшталт "ирод", "мерзавец", "негодяй". І вилаявся. і закону не порушив.
(Відповісти) (Parent) (Thread) (Expand)
[User Picture]From: lesadko
2011-06-29 09:35 am (UTC)
А ми тільки вчора (28, у вівторок) до Тустані доїхали та все й пропустили... Та ще й дощ не дозволив полазити там вдосталь :-( А фесту з погодою повезло, факт! :-)

Я знала про реконструкцію. Дуже хотіла саме через те, які події вона відтворювала. Але не вийшло. Тому зраділа страшенно, коли побачила Ваш репортаж. Дякую дуже за те, що показали та розказали)) Наче сама побувала!))

Згодна про мат повністю! Теж вважаю неприйнятним будь-де, навіть, у виставі. Зло притягує - це ви вірно сказали. Як нам потрібна яка-небудь акція, наприклад, "Україна без мату", щоб привернути увагу до цієї проблеми. Бо проблема це загальнодержавна. Мат руйнує не тільки совіть та духовність, мат - це загроза для української ментальності та навіть існування нації, і за останній рік він активізувався невипадково. Дякую за те, що ви з ним не миритесь і активно протидієте!




(Відповісти) (Thread)
[User Picture]From: kamienczanka
2011-06-29 12:39 pm (UTC)
Мат настільки заполонив ВСЕ навколо, що страшно. чоловіки матюкаються як дихають. це говорить лише про те, які ниці і невибагливі в них жінки.
(Відповісти) (Parent) (Thread) (Expand)
[User Picture]From: leorybka
2011-06-29 05:31 pm (UTC)
Солидарна по поводу мата.
Никакая историческая достоверность не оправдывает мата при детях.
Тем более, чаще всего такие вещи делаются не ради аутентики, а для пущего эпатажу.
Но вообще реконструкторы молодцы.
(Відповісти) (Thread)
[User Picture]From: kamienczanka
2011-06-29 05:34 pm (UTC)
угу. для себе, коханих, в них є вилазки в форматі living history, де ніяких глядачів -і там можуть робити що завгодно. Але перед людьми так негарно.
(Відповісти) (Parent) (Thread)
[User Picture]From: garik_orlov
2011-07-01 09:20 am (UTC)
Гарні фото. Природа - то шось.
Правда дивний "фестиваль".
"Націоналісти" реконструювали хіба форму. А врешті спекталь на свіжому повітрі за вигаданим сценарієм.
Тай й по формі, в нас якось "бандерівців" інакше описують. Обідранці, що не мають родини та кутання, в постолах. Ніяких кулеметів та коней (за вантажівки та мотоцикли взагалі мовчу).
Та мо в бойків оно йнакше)
Та й по сценарію якось пафосно та надумано. Ну де то бачено, щоб бойовий загін НКВС отак вибігли з лісу та постріляли? Навіть байок таких немає.
(Відповісти) (Thread)
[User Picture]From: garik_orlov
2011-07-01 09:21 am (UTC)
Вибачаюсь звісно, але це того, що до чорта політкоректність - ми ж західняки)
(Відповісти) (Parent) (Thread) (Expand)
Сторінка 1 з 2
<<[1] [2] >>